вівторок, 6 червня 2017 р.

JOURNEY TO THE OF HEALTH


Наші діти на сьогодні – ослаблені та хворобливі .Тому формування здорового способу життя є обов'язковим завданням і умовою розвитку творчих здібностей учня та формування його як творчої особистості.Школа – це місце, де дитина проводить значну частину часу. Тому саме школа має великі можливості у здійсненні ряду заходів із питань збереження здоров'я. Інсценування пісні.”Food song” В ЗОШ «11 активно пропагується здоровий спосіб життя, проводяться виховні заходи зі сприяння зміцненню здоров'я, профілактики шкідливих звичок. Сьогодні учні 6-а класу подорожували в країну здоров’я. Діти  на станціях складали прислів’я про здоров’я, виконували творчі вправи, розгадували загадки ,визначили та зробили висновки, що корисно для нашого здоров’я, а що йому щкодить, розділили ці фактори та склали у два різні конверти «Корисно» та «Шкідливо»,вивчили пісні про здорову їжу,повторили лексику за темою,грали в настільні ігри. Заняття мовної школи учні закінчили проектом про свої їстівні звички.


Today our children  are weakened and painful .Therefore, the formation of a healthy lifestyle is a mandatory task and condition for the development of creative abilities of the student and the formation of his creative personality. School is a place where the child spends significant time. Therefore, the school has great opportunities in the implementation of a number of measures to maintain health.
At the stations children were  making proverbs about health, perform creative tasks, solve puzzles ,determined and concluded that benefits our health and what  is bad for it, divided these factors and built in two different envelope "Useful" and "Harmful",learned songs about healthy food and repeat the vocabulary on the topic,and played Board games. At the language school the pupils have finished classes with  a project about their eating  habits.


Немає коментарів:

Дописати коментар